To mój blog – This is my blog

To mój rower My bike

Cześć jestem Antek, będę tutaj opisywał moją podróż do Włoch na rowerze. Posty będą pojawiać się w miarę możliwości w dwóch językach.

Blog stworzony jest w celu informowania rodziny i znajomych o postępach w mojej podróży ale jeżeli wam się spodoba to może pójdziemy o krok dalej 😉

Będę starał się dodawać wpisy codziennie ale jak wiadomo w podróży jest to ciężkie. Czasem będę pisał, czasem wrzucał tylko zdjęcia, a czasem nagrywał vloga, żeby nie tracić czasu na stukanie w telefon.

Podróż rozpocznę 7 września 2016, więc teraz ewentualnie pojawiać będą się relacje z przygotowań do wyjazdu.

Jak wejdziecie w menu, w prawym górnym rogu, to tam możecie subskrybować mojego bloga.


Hi I’m Antek, I will write here about my bike trip to Italy. Posts will appear bilingual if I manage to do it during the trip

Blog is created to inform family and friends about the progress of my trip but if you like it I could go a step further😉

I will try to post news every day, but as you know on the road it might be difficult. Sometimes I will write, sometimes threw only pictures, and sometimes record a vlog, not to waste time tapping on the phone.

The journey will begin Sept. 7, 2016, so now it will eventually appear posts of preparations for the trip.

As you enter the menu in the upper right corner is where you can subscribe to my blog.

Jedna myśl na temat “To mój blog – This is my blog

  1. Super
    Będę śledzić.
    Ja od tego roku też jeżdżę na rowerze.
    Nauczyłam się jeździć po 30 więc moje wyczyny to max 20 km
    Zabieram teraz rower nad morze – i liczę na pokonanie wielu kilometrów.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz